STORMGUARD E+ 2
- Dodaj recenzję:
- Producent: Giant
-
Dostępność:
kliknij - powiadomimy Cię o dostępności
- szt.
- Cena netto: 25 690,24 zł 31 599,00 zł
DESZCZ CZY SŁOŃCE, ASFALT CZY TEREN – TA UNIWERSALNA MASZYNA PORADZI SOBIE ZE WSZYSTKIM. Z PROSTYM W OBSŁUDZE KARBONOWYM NAPĘDEM PASOWYM, PRZEDNIM I TYLNYM ZAWIESZENIEM ORAZ ZINTEGROWANYM BAGAŻNIKIEM – OTO SUV POŚRÓD ROWERÓW ELEKTRYCZNYCH.
GŁÓWNE KORZYŚCI
Płynna kontrola
Pełne zawieszenie ze skokiem 100 mm z przodu i z tyłu pochłania wstrząsy i wibracje na drodze. Unikalny, zawieszony bagażnik tylny jest przymocowany do ramy głównej, umożliwiając ruch tylnego koła w pełnym zakresie skoku zawieszenia bez wpływu na ładunek bagażnika (do 20 kg). Zawieszenie utrzymuje obie opony w kontakcie z podłożem, nawet na wyboistych drogach i polnych ścieżkach.
Niskie koszty utrzymania
Czysty napęd z paskiem karbonowym wytrzymuje ponad 10 000 km, nawet w trudnych warunkach. System piast Shimano z wewnętrzną zmianą przełożeń może obsługiwać duże obciążenia i przebiegi z wyjątkową niezawodnością.
Potężne wsparcie
Nowy silnik SyncDrive Pro, opracowany we współpracy z Yamahą, zapewnia do 85Nm płynnej, naturalnej mocy pedałowania. EnergyPak 800 zapewnia 800Wh energii dla wyjątkowo długich jazd.
ZASIĘG
Jak daleko mogę zajechać na jednym ładowaniu akumulatora?
Zasięg dla jednego naładowania akumulatora, może znacznie się różnić w zależności od: warunków zewnętrznych (takich jak temperatura otoczenia i wiatr), rodzaju drogi (np. nachylenie i stan nawierzchni), stanu roweru (np. ciśnienie w ogumieniu i częstotliwość serwisowania), masy (rowerzysty, roweru i bagażu), sposobu korzystania z roweru (przyspieszenia i zmiany biegów), stanu baterii itd. Giant zaleca zmiany biegów odpowiednie do prędkości, aby uzyskać lepszy zasięg. Do niskich prędkości i do ruszania najlepsze są niskie biegi. Im wyższa prędkość, tym wyższy bieg można wybrać. Aby zapewnić płynne wspomaganie i optymalny zasięg, najlepiej zwolnić nacisk na pedały podczas zmiany biegów.
Poniższy pasek przedstawia przybliżony zasięg. Warunki są klasyfikowane jako ekstremalne, dobre i idealne. Ekstremalne warunki zwykle występują podczas jazdy z dużym obciążeniem, silnym przednim wiatrem lub podczas stromych podjazdów.