Opona Grand Prix 5000 S 25-622 Czarna Zwijana

  • Dodaj recenzję:
  • Dostępność: Jest Jest
  • szt.
  • Cena netto: 296,75 zł 365,00 zł

Continental Opona Grand Prix 5000 S 25-622 zwijana

Chociaż Continental Grand Prix 5000 jest nadal jedną z najszybszych i najpopularniejszych opon do rowerów wyścigowych, nie powstrzymało to twórców niemieckiego producenta przed wprowadzeniem ulepszonej we wszystkich obszarach wersji przystosowanej do zastosowania bezdętkowego (TR).

Na pierwszy rzut oka 5000 S TR trudno odróżnić od poprzedniej wersji. Jednak znajoma konstrukcja profili Lazer Grip kryje w sobie zupełnie nowo opracowaną konstrukcję. W przeciwieństwie do poprzedniej wersji, 5000 S TR ma tylko 2 zamiast 3 warstw tkaniny pod bieżnikiem. Zapewnia to lepsze dopasowanie do podłoża i znacząco przyczynia się do obniżenia oporów toczenia o 20%. Dzięki warstwie antyprzebiciowej Vectran Breaker oraz przyczepnemu bieżnikowi Black Chili przejętemu z poprzedniej wersji, zmniejszona liczba warstw nie ma negatywnego wpływu na ochronę antyprzebiciową. Ściany boczne nadal składają się z 3 warstw z nowo dodaną warstwą ochronną. To nie tylko poprawia ochronę przed przebiciem ścian bocznych o 28%, ale także zapewnia bardziej stabilną pracę opony przy niskim ciśnieniu powietrza. Nowa, opatentowana konstrukcja bezdętkowa sprawia, że opona jest o 50 gramów lżejsza od poprzedniej wersji.

Nowa opona 5000 S TR jest kompatybilna z obręczami hookless ale również może być używana z klasycznymi obręczami.

Nowa opona bezdętkowa dowiodła już swoich wyjątkowych właściwości i wszechstronności w wyścigach. Zarówno tytuł mistrza świata w jeździe indywidualnej na czas, jak i zwycięstwo w Paris-Roubaix zostało zdobyte na 5000 S TR.

Specyfikacja techniczna:

  • Typ opony: opona zwijana
  • Przeznaczenie: Tour, Race, Time Trial
  • Rozmiar (cale): 28 | 700x25C
  • Rozmiar (ETRTO): 25 - 622
  • Technologia: VectranBreaker, Active Comfort Technology, Lazer Grip, Tubeless
  • Mieszanka gumowa: mieszanka BlackChili
  • Oplot: 220 TPI w 2 warstwach (bieżnik); 330 TPI w 3 warstwach (ściany boczne)
  • Tubeless ready: Tak, tubeless ready (z użyciem uszczelniaczy)
  • Profil: Lazer Grip, zoptymalizowany pod kątem szybkości i przyczepności
  • Zalecane ciśnienie : 5,5 do 7,5 bara (80-109 PSI)
  • Maksymalne ciśnienie w obręczy hookless: 5 bar (73 PSI)
  • Kolor czarny